گوگل ادورز چیست

گوگل ادورز چیست

گوگل ادورز چیست : گوگل ادورز سیستم گوگل برای کمک به شما در بازاریابی محصولات و یا خدمات خود در موتور جستجوی Google و سایتهای مرتبط با آن، از طریق استفاده از یک آگهی متنی قرار داده شده است که در هنگام جستجوی عبارات مربوط به پیشنهاد شما ظاهر می شود، به عنوان یک “لینک حمایت” سیستم یک سیستم پرداخت به ازای هر کلیک است، به این معنی است که شما می توانید از طریق آگهی های تبلیغاتی خود از طریق دعوت نامه برای یک سری از عبارات ظاهر شوید، اما شما تنها مبلغی را که پیشنهاد دادید پرداخت می کنید اگر کسی بر روی تبلیغ شما به عنوان یک نتیجه از یک وب کلیک کند جستجو، یعنی پرداخت هر کلیک این آگهی ها فرمت یک آگهی متنی کوتاه است که حاوی یک عنوان، دو خط توضیحی کوتاه و لینک URL به وب سایت یا یک صفحه وب خاص است.

آگهی در صفحه نتایجی که شما تصمیم می گیرید می خواهید ظاهر شوید ظاهر می شود. به عنوان مثال صفحه ۱ Google برای یک نتیجه جستجو. آگهی ها در بالا و سمت راست نتایج موتور جستجوی آلی ظاهر می شوند. شما همچنین می توانید از طریق مبلغی که پیشنهاد دادید، در موقعیتی قرار بگیرید که در آن صفحه آگهی شما ظاهر شود. به طور كلی این بدان معنی است كه بیشتر شما برای یک جمله پیشنهاد می دهید، آگهی بالاتر در صفحه ۱ Google Result ظاهر می شود.

تحقیقات نشان می دهد که ۸۷ درصد کاربران وب صفحه اول نتایج موتور جستجو را اسکن نمی کنند. علاوه بر این، وب سایت بالاتر در یک صفحه ظاهر خواهد شد به بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت شما منجر شود، به عنوان کاربران وب ترجیح می دهند بر روی تبلیغات / نتایج جستجو در بالای صفحه کلیک کنید.

گوگل ادورز چیست
گوگل ادورز چیست

گوگل ادورز چیست  و چرا باید از آن استفاده کنم

پس چرا از Google AdWords استفاده میکنید؟
در حال حاضر آشکار است که بین انواع بازدید کننده به یک وب سایت متفاوت است: “مرور ترافیک”، و یا، بازدید کنندگان که ممکن است یک وب سایت در یک موتور جستجوی موتور جستجو در بر داشت، رفتار متفاوت به ترافیک است که به طور مستقیم از گوگل AdWords یا “پرداخت برای کلیک ترافیك” دلیل آن ساده است: ترافیک از طریق گشت و گذار در نتایج آلی به سادگی اغلب در حال مرور اطلاعات است که در آن به عنوان ترافیک از طریق پرداخت به ازای هر کلیک می داند که زمانی که آنها بر روی یک آگهی کلیک، آن است که به سادگی، یک آگهی و که تبلیغات برای چیزی آنها نیاز دارند و می خواهند خرید کنند، چه این محصول یا خدمات باشد. بنابراین، شما لزوما نیاز به میلیون ها نفر از بازدید کنندگان را از طریق مرور، به جای بازدید کنندگان خاص از هدفمند از طریق گوگل AdWords.

آن کاملا به همان اندازه ساده نیست!
با عرض پوزش می گویند، بله می توانید بالاترین پیشنهاد برای عبارات را بدست آورید و موقعیت های عالی و ترافیک کسب کنید. شما می توانید حساب کاربری و کمپین گوگل ادورز  را ظرف چند دقیقه تنظیم کنید، اما بدون مدیریت گوگل ادورز ، شما اغلب پیدا خواهید کرد که نه تنها بودجه شما از بین می رود و نه به فروش و یا سوالات منجر شود، اما ترافیک که شما ارسال می کنید از طریق این روش به وب سایت شما ممکن است ناامید شود، در صورتی که صفحه ای که روی آنها فرود می آید به جستجوی آنها مربوط نیست: آنها به سادگی روی دکمه کلیک می کنند و شما بودجه و مشتری بالقوه را از دست خواهید داد.

علاوه بر این، از طریق مدیریت موثر گوگل ادورز نه تنها کمپین های خود را در رانندگی ترافیک هدفمند مناسب در وب سایت خود موثرتر خواهد کرد، بلکه مبلغی که برای آن پیشنهاد می کنید با عبارات دلخواه خود کمتر از رقابت تان است و در بسیاری از موارد آگهی شما بالاتر خواهد بود در نتیجه جستجوی گوگل حتی اگر کمتر از رقیب شما برای یک علامت پیشنهاد می دهید!

چگونه می تواند این باشد؟
وقتی تصمیم می گیرید که چه کسانی در میان پیوندهای حمایت شده برای عبارات بالا می گیرند، گوگل در قیمت ها تأثیر می گذارد و تعداد افرادی که از طریق هر آگهی کلیک می کنند، ترجیح می دهند برای تبلیغات موثرتر. اگر یک افزودنی و مقصد آن مربوط به عبارت تجاری شده باشد، بیشتر احتمال دارد بازدید کننده از طریق پرداخت به ازای هر کلیک، و یکی که مربوط و احتمالا بیشتر به مشتری تبدیل شود.

مرحله بعدی شما
میخواهید Google AdWords را امتحان کنید اما نمیدانید کجا شروع کنید یا آیا قبلا یک کمپین دارید اما نتایج راضی نیستید؟

تماس با یکی از مشاوران اینترنتی ما برای بحث در مورد چگونگی مدیریت خدمات Google AdWords شما می تواند به شرکت شما کمک کند.

امکان ارسال دیدگاه برای این نوشته وجود ندارد.