سئو یعنی چه

سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی

سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی

اگر تا به حال هفته گذشته با جان الیور تماشا کرده بودید، احتمالا دربارۀ کمربند مجدد او می دانید که او فقط یک کشور خارجی را اشتباه می داند تا مشخص کند که هیچ کدام از این خطا را متوجه نشده اند. برای من، این یکی از آنهایی است که “خنده دار است زیرا این درست است” نوع موقعیت. وقتی به جغرافیای خارجی می آید، وحشتناک است.این خیلی حرفه ای نیست، تا زمانی که من توسط یک مشتری که می خواست وبسایت مورد هدف آلمان را استخدام کند، استخدام نشد. مطمئنا، من از آلمان شنیدم اما من نمی دانستم که چگونه به آلمان تبدیل شود.

آیا محتوای باید به زبان آلمانی باشد؟ یا انگلیسی خوب است؟ چگونه سایت در آلمان متفاوت از یک در آمریکا است؟ من هیچ سرنخی نداشتم

در طول سالها، مشتریان بین المللی بیشتر و بیشتر گرفتهام. این هرگز بخشی از طرح کسب و کار من نبود، اما هنگامی که من سایت آلمانی را با موفقیت به اتمام رساند، دستورالعمل های بین المللی شروع شد. حتی اگر سایت های بین المللی به نظر می رسید پیچیده به نظر می رسید پیچیده، من در نهایت به یادگیری راه راست برای برخورد با آنها – در مورد کشور خارجی درگیر.

در اینجا چند نکته و ترفندهای که در مورد بازاریابی اینترنتی و وب سایت های بین المللی آموخته ام:

تعیین نوع هدف

کسب و کار باید تصمیم بگیرد که چه نوع هدفگیری آنها می خواهند. دو نوع اصلی وجود دارد: کشور و زبان. دلایل خاصی برای استفاده از هر یک از آنها وجود دارد.

سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی کشور :

این محلی سازی ایده آل است. این به اندازه کافی کاربران بالقوه و حجم جستجو برای توجیه نیاز دارد. به طور معمول، این اتفاق می افتد با شرکت های بزرگ که قبلا پایه مشتری تاسیس شده است.

زبان:

وقتی کشور بهترین انتخاب نیست، شما باید با زبان بروید. این به این معنا نیست که زبان انتخاب دوم است. در عوض، زبان اغلب بهترین انتخاب برای کسب و کار در شرایط خاص است:

سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی ۱) هنگامی که مکان اهمیت زیادی نداشته باشد. این می تواند یک کسب و کار مجازی باشد که در آن شما محصول یا خدمات فیزیکی را ارائه نمی کنید. بعضی مثالها یک شرکت فناوری، کسب و کار یا ایجاد محتوا می باشد.

دو مثال بزرگ از کسب و کارهایی که از زبان هدف استفاده می کنند اسکایپ و آتلیسین هستند .

۲) هنگامی که مشتری بالقوه خود را از اندازه نامعلوم است. اگر شما با محلی سازی شروع می کنید، می توانید از روند رشد برای یک منطقه تماشا کنید. پس از رسیدن به سطوح خاصی از ترافیک و تبدیل، می توانید با اعتماد به نفس بیشتر به محلی سازی کشور حرکت کنید.

عملکرد خود را در بازارهای مربوطه اندازه گیری کنید

ساختار وب شما می تواند بر اساس عوامل مختلفی از جمله سطح اقتدار، ترافیک و رتبه بندی فعلی تغییر کند. اگر مشتری شما یک وب سایت موجود در کشور (یا یک کشور مشابه) داشته باشد، این مکان بسیار خوبی برای شروع تجزیه و تحلیل است. سعی کنید موارد زیر را تعیین کنید:

ساختار وب فعلی

قابلیت جستجوی فعلی، میزان ترافیک و تبدیل

موفقیت کلی سایت موجود

سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی تجزیه و تحلیل محبوبیت سایت های برتر در بازار هدف شما

رقابت خود را در بازار پیدا کنید و نگاهی به آنچه انجام می دهید نگاه کنید. اول، شما می خواهید ساختار وب خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید. سپس شما می خواهید نگاهی به پروفیل پیوند خود داشته باشید.

محبوبیت کلی آنها در سطح دامنه و صفحه مهم است که بدانیم. بنابراین درصد لینک هایی که از سایت های محلی می آیند، است. برای انجام این کار، ccTLD ها و IP های محلی را به gTLD ها مقایسه کنید.

تعیین تأثیر دامنه های محلی یا عمومی

اگر از ابتدا شروع نکنید، امیدوارم دسترسی به دید و دیتای ترافیک داشته باشید. شما می توانید از این داده ها برای تجزیه و تحلیل عوامل فرهنگی و ترجیحات مخاطبان بین المللی خود استفاده کنید. این داده ها به تنهایی به سادگی یک نقطه شروع است، بنابراین آن را با یک دانه از نمک معانی آن را.

عملکرد سایت بین المللی نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت:

دید و قدرت نام تجاری خود را به صورت محلی

فرکانس آیتم های تلفن همراه جستجوی دسکتاپ

تعداد تبلیغات برای نام تجاری

سازمان عمومی از SERPS برای طاقچه

ارتباط با یک مشتری بین المللی

سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی ابتدا این مشکل را پیدا کردم. تماس من برای کسب و کار کاملا انگلیسی صحبت شد، اما او هرگز به آمریکا نبوده است. این قطعا برخی از چالش ها را ارائه می دهد.

به نظر می رسد، اصطلاح عادی برای طراحی و ساختار کمی وابسته به یک فرهنگ مشترک است. با این حال، راه موثری را در بر داشتم. مشتری من دو نوع نمونه را انتخاب کرده بود. من از آنها خواستم تا پیدا کنند:

نمونه هایی از وب سایت هایی که یک محصول یا خدمات مشابه را فروختند. این ها وب سایت هایی هستند که مشتری من دوست داشت که چگونه رقباشان تجارت را انجام دادند. این ها نمونه های عملکردی بودند.

نمونه هایی از وب سایت هایی که ما از زیبایی زیبایی لذت می بریم. محصولات یا خدمات فروخته شده در این سایت ها بی اهمیت بوده است. این نمونه های طراحی بود.

سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی سئو در سراسر جهان ایجاد وب سایت های بین المللی این به من کمک کرد تا ایده خوبی از آنچه مشتری می خواستم بدست آورد. همانطور که با هر مشتری بود، کمی به عقب و جلو بود تا زمانی که ما در یک نگاه کلی حل و فصل شد. اما نمونه های اولیه یک زمینۀ بسیار شگفت انگیز برای شروع را ارائه می دهد.

کلمات کلیدی در یک زبان خارجی

من نمی خواهم دروغ بگویم تجزیه و تحلیل و انتخاب عبارات کلیدی در یک زبان خارجی می تواند کمی خشن باشد. در حال حاضر، هیچ یک از شرکت ها برای استخدام یک سخنران غیر بومی برای نوشتن محتوای خود را. اما ممکن است شما بخواهید یک کلمه کلیدی عبارتی ایجاد کنید.

شما هنوز هم می توانید همان فرایندی را که شما معمولا برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده می کنید استفاده کنید. گوگل ترجمه می تواند به شما ایده ای از آنچه که این کلمات نیز معنی می دهد. این در مورد بهترین است شما می توانید انجام دهید. مشتری شما باید امیدوارم از آنجا به شما کمک کند، به عنوان یک ارتباط بین شما و خالق محتوا عمل کنید.

سراسر دنیا

اینترنت جهان را کوچکتر ساخته است. کسب و کار بین المللی راحت تر از همیشه است. حتی اگر شما متخصص در کشورهای خارجی نیستید (و من مطمئنا ادعا میکنم که یکی هم هست)، شما هنوز هم می توانید خدمات بازاریابی اینترنتی خود را به شرکتهای سراسر جهان ارائه دهید.

مطمئنا، برخی از زبان ها و خشونت های فرهنگی هم اکنون و همیشه ممکن است. اما برای اکثر بخش ها مهارت های جستجوگرها جهانی هستند. با استفاده از این نکات و ترفندها، می توانید پایگاه خود را از مشتریان بالقوه را با سرعت و باریک گسترش دهید.

امکان ارسال دیدگاه برای این نوشته وجود ندارد.