سئو سایت : افزایش ترافیک سایت

سئو سایت : افزایش ترافیک سایت

سئو سایت : افزایش ترافیک سایت

سئو سایت : افزایش ترافیک سایت
از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی بیشتر از همه در دنیا می خواهم، و احتمالا به شما «مشتری بیشتر» می گویند.

چه چیزی اغلب پس از مشتریان در لیست دلخواه کسب و کار می آید؟ ترافیک بیشتر به سایت خود. راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید و در پست امروز ما ۲۵ مورد از آنها را شامل می شود، از جمله چند راهکار برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان.

۲۵ راه افزایش ترافیک به وب سایت شما

۱٫ تبلیغات

این یکی خیلی واضح است، ما در ابتدا به آن نگاه می کنیم. جستجو پرداخت شده، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات صفحه نمایش، راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان، ساختن نام تجاری و گرفتن سایت شما در مقابل مردم است. استراتژی های پرداخت شده خود را با توجه به اهداف خود تنظیم کنید – آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتر را دنبال کنید یا به دنبال افزایش تبدیل نیز هستید؟ هر کانال پرداخت دارای مزایا و معایب است، بنابراین قبل از رسیدن به کارت اعتباری خود، اهداف خود را به دقت بررسی کنید.

اگر امیدوار باشید که ترافیک بیشتری به سایت شما نیز منجر به فروش بیشتر شود، باید کلماتی را در قبال اهداف تجاری با اهداف بزرگ به عنوان بخشی از استراتژیهای جستجو پرداخت کنید. بله، رقابت برای این واژه های جستجو می تواند شدید (و گران) باشد، اما بازده می تواند آن را ارزشمند کند.

۲٫ اجتماعی دریافت کنید

به اندازه کافی برای تولید محتوا بزرگ نیست و امیدواریم که مردم آن را پیدا کنند – باید فعالیت داشته باشید. یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک وب سایت شما، استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شماست. توییتر برای پیوندهای کوتاه، مبهم (و وسوسه انگیز) ایده آل است، در حالی که ارتقاء Google+ می تواند به سایت شما در نتایج جستجو شخصی کمک کند و به نظر می رسد به خصوص در B2B niches موثر باشد. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید، ممکن است با سایتهای اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram، کشف خوبی داشته باشید. در اینجا توصیه های بیشتری برای به دست آوردن بیشتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی توصیه می شود.

سئو سایت : افزایش ترافیک سایت
سئو سایت : افزایش ترافیک سایت

۳٫ آن را مخلوط کنید

هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد، با این که بعضی از آنها باور دارند. به همین دلیل، طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را برای خوانندگان مختلف جذاب کنید. Intersperse کوتاهتر، پست های وبلاگ مبتنی بر اخبار با محتوای طولانی فرم و همچنین ویدئو، infographics و قطعات داده شده برای حداکثر تاثیر.

۴٫ سرفصل های غیر قابل مقاومت را بنویسید

سرفصل ها یکی از مهمترین بخش های مطالب شما هستند. بدون یک علامت مجذوب کننده، حتی جامع ترین پست وبلاگ نگاشته خواهد شد. کارشناسی هنر نوشتن عنوان. به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب از بیست عنوان مختلف به بالاپرداخت می پردازند تا در نهایت حل و فصل شوند.

سئو سایت

۵٫ توجه خود را به صفحه SEO

فکر می کنم جستجوگرها مرده اند؟ دوباره فکر کن بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند و ارزشمند است. آیا شما بیشترین استفاده از متن تصویر ALT را انجام می دهید؟ آیا پیوندهای داخلی را به محتوای جدید ایجاد می کنید؟ در مورد توصیفات متا بهینه سازی برای جستجو در صفحه نیاز به سن ندارد و می تواند به افزایش ترافیک ارگانی شما کمک کند.

۶٫ کلمات کلیدی Long Tail Target

پایگاه های کلیدی متعهد تجاری خود را تحت پوشش قرار داده اید؟ سپس وقت آن رسیده تا کلمات کلیدی long-tail را نیز هدف قرار دهیم. کلمات کلیدی طولانی مدت برای اکثریت جستجوهای وب به حساب می آیند، به این معنی که اگر شما آنها را به عنوان بخشی از تلاش جستجو و یا تلاش های جستجوگرانه خود هدف قرار ندهید، شما از دست می دهید.

۷٫ شروع وبلاگ نویسی مهمان

قبل از اینکه شما آن را بگوئید – نه، وبلاگنویسی مهمان واقعی، با وجود اینکه شما ممکن است شنیده باشید، مرده نیست. تأمین یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ را به وب سایت شما افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما در معامله کمک کند. هر چند هشدار داده شود – استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول هجده ماه گذشته به شدت تغییر کرده است و تاکتیک های اسپم می تواند مجازات های سخت را به همراه داشته باشد. با توجه ادامه بدهید.

۸٫ دعوت دیگران به وبلاگ مهمان در سایت شما

وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها، افرادی را از طرق شما دعوت به وبلاگ در سایت خود کنید. آنها احتمالا به مقاله مهمان خود به اشتراک گذاشته و پیوند می دهند که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما منتقل کند. فقط مطمئن شوید که شما تنها محتوای با کیفیت بالا، بدون محتوای اسپم مینویسید، به این ترتیب که Google در حال جستجوی وبلاگهای کم کیفیت است.

۹٫ برو پس از ترافیک ارجاع

به جای تلاش برای متقاعد کردن سایت های دیگر برای پیوند دادن به شما (یک فرایند خسته کننده و فشرده)، محتوای ایجاد کنید که فقط با آن ارتباط برقرار می کند.

هنگامی که لری درباره ضربه زدن به دندانهای گمراه کننده ای که eBay از آپدیت گوگل پاندا دریافت کرد، ما توانستیم یک پیوند از Ars Technica را در بخش انتخاب ویراستار همراه با لینک های The New York Times و National Geographic ایجاد کنیم. نه چندان دشوار – و نه یک نتیجه در پی ترافیک ارجاع. یاد بگیرید که کدام نوع لینک ها تعداد زیادی از ترافیک ارجاع را ارسال کرده و نحوه دریافت آنها را در این پست.

۱۰٫ محتوای ارسال شده به LinkedIn

LinkedIn تبدیل شده است بسیار بیشتر از یک وسیله برای پیدا کردن یک کار دیگر. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در حال حاضر یک پلت فرم ارزشمند انتشاراتی در حق خود است، به این معنی است که شما باید به طور منظم مطالب را به LinkedIn ارسال کنید. انجام این کار می تواند ترافیک به سایت شما را افزایش دهد و همچنین خود را در صنعت خود افزایش می دهد، به خصوص اگر شما یک متوسط ​​یا بزرگ پیروزی.

 

۱۱٫ پیاده سازی طرح Microdata

اجرای طرح (یا یکی دیگر از فرمت های مایکروادات) لزوما افزایش ترافیك به وب سایت خود به خودی خود، اما آن را برای جستجوی موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست صفحات خود آسان تر است. یکی دیگر از مزایا استفاده از طرح برای seagras این است که می تواند در بخش های ثروتمندتر از رقیب منجر شود که می تواند نرخ کلیک بهبود می بخشد.

سئو سایت : افزایش ترافیک سایت
سئو سایت : افزایش ترافیک سایت

۱۲٫  ساختار داخلی

استحکام مشخصات پیوند شما نه تنها به این معنی است که چندین سایت به شما لینک – همچنین می توانید از ساختار داخلی آن تاثیر می گذارد. هنگام ایجاد و انتشار محتوا، اطمینان حاصل کنید که برای فرصت های پیوندهای داخلی نگاهی بیندازید. این نه تنها با استفاده از جستجوگرها کمک می کند، بلکه نتایج بهتر و مفیدتر برای کاربر ایجاد می کند که سنگ بنای افزایش ترافیک وب سایت شماست.

۱۳٫ مصاحبه رهبران صنعت فکر

فکر می کنم مصاحبه ها فقط برای ستوان بزرگ است؟ شما می توانید دریابید که چگونه بسیاری از افرادی که مایل به صحبت با شما هستند فقط از آنها سوال می کنند. ارسال ایمیل به درخواست مصاحبه با رهبران فکر در صنعت خود و مصاحبه ها را در وبلاگ خود منتشر کنید. نه تنها به رسمیت شناختن نام باعث افزایش اعتبار شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما خواهد شد، مصاحبه شونده احتمالا مطالب را نیز به اشتراک می گذارد، و بیشتر گسترش یافته است.

۱۴٫ بازاریابی ایمیل را نادیده نگیرید

بسیاری از کسب و کارها بر جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز هستند که از روش های فراتر می روند. ایمیل های بازاریابی می تواند یک ابزار قدرتمند باشد و حتی یک مودم الکترونیکی انفجار باعث افزایش قابل ملاحظه ای در حمل و نقل می شود. فقط مراقب باشید که مردم با ایمیل های بی رحمانه در مورد هر به روز رسانی در کسب و کار خود بمباران کنید. همچنین نادیده گرفتن توانایی بازاریابی از طریق دهان به ویژه از افرادی که در حال حاضر از محصولات و یا خدمات خود استفاده می کنند. یادآوری نامه دوستانه در مورد یک سرویس یا محصول جدید می تواند به شما در افزایش ترافیک کمک کند.

۱۵٫ اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو است

روزهایی که مرور اینترنت به طور انحصاری بر روی رایانه های رومیزی انجام می شود، مدت زیادی طول کشید. امروزه مردم بیشتر از همیشه قبل از استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند و اگر بازدید کنندگان خود را مجبور به خرج کردن و حرکت خود در اطراف سایت خود، شما اساسا آنها را به جای دیگری. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در دسترس و راحت قابل مشاهده در طیف وسیعی از دستگاه ها، از جمله گوشی های هوشمند کوچکتر است.

۱۶٫ اطمینان حاصل کنید که سایت شما سریع است

همیشه خود را در انتظار سی ثانیه برای یک صفحه وب برای بارگذاری؟ من هم نه. اگر سایت شما برای همیشه بارگیری شود، میزان گشت و گذار شما بالا خواهد رفت. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به صورت تکنیکی بهینه شده اند، از جمله اندازه فایل های تصویر، صفحه ساخت و قابلیت های افزونه های شخص سوم. بارگذاری سایت شما سریع تر است، بهتر است.

۱۷٫ احساس امنیت جامعه

مردم می خواهند ذهن خود را بیان کنند و در موضوعاتی که احساس می کنند از این موضوع مستثنی هستند، وزن می گیرند، بنابراین ایجاد یک جامعه در سایت شما یک راه عالی برای شروع بحث و افزایش ترافیك در وب سایت شماست. اجرای سیستم نظری قوی از طریق راه حل های شخص ثالث مانند نظرات فیس بوک یا Disqus یا ایجاد یک انجمن اختصاصی که بازدید کنندگان می توانند از آنها بپرسند. فراموش نکنید که مدیریت جامعه خود را تا اطمینان حاصل کنید که حداقل استانداردهای دکوروم رعایت شده است.

۱۸٫ خود را در بخش نظرات بشنوید

احتمالا حداقل تعداد سایت هایی که به طور مرتب مرتبط با کسب و کار شما هستند مراجعه می کنند، پس چرا شما نمی توانید به این گفتگو بپیوندید؟ آشنایی با دیدگاه لزوما تاکید مستقیم بر ترافیک نیست، اما ایجاد نام برای خودتان با ارائه دیدگاه های متفکرانه و متقاعد کننده در وبلاگ های صنعتی و سایت ها، یک راه عالی برای نام شما در خارج است – که در نتیجه می تواند در نتیجه تراوشات بیشتر رانندگی به سایت شما خود. فقط به یاد داشته باشید که، همانطور که در پست ها، مهمان، کیفیت و ارتباطات کلیدی – باید با افراد دیگر در ارتباط خود ارتباط برقرار کنید و لینک های هرزنامه ها را در وب سایت های غیر مرتبط حذف نکنید.

۱۹٫ تجزیه و تحلیل اطلاعات

گوگل تجزیه و تحلیل یک منبع ارزشمند از اطلاعات در مورد هر جنبه ای قابل فهم از سایت شما، از صفحات محبوب ترین شما به جمعیت شناسان بازدید کننده. از دیتا آنالیز خودداری کنید و از این اطلاعات برای استفاده از تبلیغات و محتوا استفاده کنید. توجه به آنچه پست ها و صفحات محبوب ترین نشان می دهد. بازرسی

۱۰٫ در رسانه های اجتماعی فعال شوید

به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن محتوا از طریق کانال های اجتماعی کافی نیست – شما نیز باید فعالانه در جامعه شرکت کنید. یک حساب توییتر دریافت کردید؟ سپس به بحث گروهی با هشتگهای مربوطه ملحق شوید. آیا مخاطبان شما نظرات خود را در پست های فیس بوک ترک می کنند؟ پاسخ به سوالات و ارتباط با خوانندگان خود را. هیچ چیز مردم را سریعتر از استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال پخش نمی کند – از رسانه های اجتماعی استفاده کنید، همانطور که در نظر گرفته شده بود و در واقع با طرفدارانتان ارتباط برقرار می کرد.

۲۱٫ مطالب خود را به سایتهای جمع آوری کنید

اول، یک سلب مسئولیت – اسپرد Reddit و سایر سایت های مشابه را امیدوار به “ضربه جک پات” ترافیک ارجاع، به دلیل این اتفاق نمی افتد. اعضای جوامع مانند Reddit به طرز شگفت انگیزی از هرزنامه هایی که به عنوان لینک های مشروع پوشانده می شوند، به خوبی شناخته شده اند، اما هر بار که بارها و بارها، لینک های ارسالی را که این مخاطبان واقعا مفید خواهد بود آسیب نرسانده است. یک Subreddit مربوطه را انتخاب کنید، محتوای خود را ارسال کنید، سپس ترافیک را در آن مشاهده کنید.

۲۲٫ ویدئو را در استراتژی محتوا قرار دهید

محتوای مبتنی بر متن همه خوب و خوب است، اما ویدئو می تواند یک دارایی با ارزش در هر دو جذب بازدید کنندگان جدید و ایجاد سایت شما جذاب تر باشد. داده ها نشان می دهد که نگهداری اطلاعات برای محتوای بصری به طور قابل توجهی بالاتر از متن است، به این معنی که بازاریابی ویدئویی یک راه عالی برای جذب و نگهداری مخاطبان شما است و همزمان به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند.

۲۳٫ تحقیق در مسابقه

اگر از نرم افزار هایی مانند BuzzSumo برای بررسی آنچه رقبا دارید، استفاده نکنید، شما در معرض یک عیب بزرگ هستید. این خدمات عملکرد اجتماعی سایت ها و محتویات خاص را جمع می کند تا به شما یک دید کلی از موضوعاتی که با خوانندگان رونق می دهد و مهمتر از همه، دور کردن رسانه های اجتماعی را فراهم کند. پیدا کردن آنچه که مردم می خوانند (و صحبت کردن در مورد آن) و شبیه سازی این نوع محتوا برای آوردن ترافیک به وب سایت شما.

۲۴٫ وبینار میزبان

مردم دوست دارند یاد بگیرند، و وبینارها راهی عالی برای انتقال دانش شما به مخاطبان مشتاقانه شما هستند. همراه با مبارزات تبلیغی موثر اجتماعی، وبینارها یک راه عالی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما هستند. ارسال یک ایمیل یک هفته یا بیشتر پیش از زمان، و نیز «آخرین فرصت ثبت نام» یادآوری روز قبل از وبینار. اطمینان حاصل کنید که برای ارائه آرشیو ارائه شده برای بعد از مشاهده و گسترش وبینارهای خود به طور گسترده از طریق رسانه های اجتماعی. اگر شما تعجب می کنید که چگونه یک webinar را انجام دهید، برای پیگیری برخی نکات کلیک کنید.

۲۵٫ شرکت در کنفرانس ها

هر کشوری که هستید، احتمال دارد که حداقل یک یا دو کنوانسیون و کنفرانس بزرگ مرتبط با کسب و کار شما وجود داشته باشد. شرکت در این حوادث یک ایده خوب است – صحبت در آنها حتی بهتر است. حتی یک سخنرانی نیمه شایسته گفتاری یک راه عالی برای ایجاد خودتان به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شماست و قرار گرفتن در معرض دید شما برای سایت شما.

خوب، این فقط در مورد آن را برای پست امروز است. اگر شما راهنمایی های خود را برای افزایش ترافیک به وب سایت خود داشته باشید، دوست دارم آنها را بشنوم.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.