سئو یعنی چه

سئو رایگان در مقابل پرداخت SEM

سئو رایگان در مقابل پرداخت SEM

راه های بسیاری برای هدایت ترافیک به سایت وجود دارد، اما اساسا دو مورد از مهمترین آنها عبارتند از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و SEM (بازاریابی موتور جستجو). در حالی که برخی از آنها شباهت دارند – یعنی هر دوی آنها در اطراف کلمات کلیدی هستند، آنها اساسا متفاوتند.

به منظور یادگیری نحوه استفاده از آنها با موفقیت، در اینجا چند نکته در مورد اینکه آیا بهترین استفاده از SEO رایگان است و زمانی که SEM انتخاب بهتر است، می باشد. با این حال، قبل از اینکه ما به راهنمایی های خود برویم، لازم است ابتدا در مورد لیستی از جستجوگرهای رایگان و آنچه در دسته SEM می گذرد، ابتدا روشن شود.

سئو و ادورز گوگل چیست؟

تعاریف متعددی از آنچه سئو و SEM وجود دارد. در برخی موارد حتی حتی به عنوان مترادف استفاده می شوند، که دقیق نیستند، زیرا آنها بسیار متفاوت هستند، یا SEO به عنوان یک زیر شاخه از چتر SEM گسترده تر است، که به نوعی گیج کننده است.

بنابراین، برای جلوگیری از سردرگمی، در اینجا این است که چگونه SEO را تعریف کنیم. SEO شامل تمام ساختمان های لینک و فعالیت های بهینه سازی onpage است که هدف آن دستیابی به رتبه بندی خوب در جستجوی آلی است، در حالی که SEM همه چیز دیگری را برای شما پرداخت می کند، مانند ترافیک PPC. شما ممکن است بپرسید که این بدان معنی است که لینک های پرداخت شده متعلق به SEM هستند. نه، آنها نیستند – آنها کلاه سیاه است و آنها نه به جستجوگرها، و نه SEM تعلق دارند.

هنگامی که به استفاده از سئو رایگان

جستجوگرها رایگان ممکن است هزینه پول را شامل نمی شود، بلکه جایگزین ارزان تر نیستند. هنگامی که شما در نظر بگیرید که چه مقدار وقت صرف می کنید برای بهینه سازی بهینه سازی و ایجاد لینک، شما دیگر آن را به عنوان آزاد دیگر نمی بینید – زمان پول است و این فعالیت های رایگان جستجوگرها به شما زمان بسیار هدر رفته است که شما قبلا می دانید چقدر گران قیمت می تواند بودن. با این وجود، مواردی وجود دارد که شما فقط به جستجوگرها نیاز دارید. این موارد عبارتند از:

کلمات کلیدی کمتر رقابتی، به خصوص کلمات کلیدی طولانی مدت. برای کلمات رقابتی کمتری، سرمایه گذاری شما در جستجوگرها بیشتر احتمال دارد که پرداخت شود، زیرا شما به اندازه کافی زمان و تلاش برای دستیابی به رتبه بندی خوب نیاز ندارید. این به خصوص برای کلمات کلیدی با ثبات به نظر می رسد، زیرا حتی اگر شما آنها را پیشنهاد دهید، به سختی می توانید کلیک های زیادی دریافت کنید. برای کلمات کلیدی طولانی مدت ممکن است حتی بدون هیچ فعالیت خاص SEO نیز رتبه بندی شود – فقط کلمات کلیدی long-tail را چند بار در صفحه قرار دهید و بعید نیست که به بالای نتایج جستجو برسید حتی بدون بسیاری از (یا حتی هرکدام) backlinks

هنگامی که شما در بودجه تنگ است. دومین مورد وقتی که جستجوگرها نه تنها بهتر هستند، بلکه تنها گزینه زمانی است که شما در بودجه تنگ هستند و در صورت آرام، شما همیشه در جهان است. هنگامی که بودجه شما خیلی محدود است، ممکن است بتوانید برخی از کلیک های PPC ارزان را خریداری کنید، اما اساسا ۱۰۰ یا ۲۰۰ کلیک، به هیچ وجه تفاوت بزرگی ایجاد نخواهند کرد. در این مورد، شما وقت خود را در جستجوگرها صرف می کنید و زمانی که بودجه شما اجازه می دهد، به PPC بروید.

این ممکن است شبیه جستجوگرها باشد بسیار مفید نیست، در مواردی که این گزینه بهتر است، تعداد کمی هستند، اما این چنین نیست. جستجوگرها مفید هستند و حتی اگر بتوانید پول زیادی را در PPC صرف کنید، هرگز رتبه بندی های آلی را به طور کامل نزنید.

وقتی استفاده از SEM پرداخت می شود

دیر یا زود متوجه میشوید که جستجوگرهای آزاد به تنهایی نتایجی را که میخواهید ارائه نمیدهد. این احساس پس از به روز رسانی دیگری برای الگوریتم جستجو مانند به روز رسانی پاندا ، هنگامی که سایت های شما که به خوبی برای کلمات کلیدی خود رتبه بندی می کنند، نتایج جستجو را دفن می کنند، بسیار قوی است.

در بعضی موارد مانند این، تقریبا همه به PPC تبدیل می شوند و جستجو می کنند. با این حال، حتی زمانی که زمان های شدیدی نیست، SEM یک جایگزین خوب است. به عنوان مثال، در موارد زیر بهتر عمل می کند:

سئو رایگان در مقابل پرداخت SEM برای کلمات کلیدی رقابتی. کلمات کلیدی رقابتی برای تسخیر زیست محیطی بسیار سخت است. اگر شما در ذهن داشته باشید که چه مقدار وقت آزاد جستجوگرها طول می کشد، برای کلمات کلیدی رقابتی PPC بسیار ارزان تر از ارگانیک است. البته، اگر شما با Adwords و کلیک های $ ۳-۴ دلار شروع کنید، هزینه ها بسیار زیاد خواهد بود، اما اگر ابتدا کلید های رقابتی را در بعضی از گزینه های Adwords امتحان کنید، به احتمال زیاد شما نتایج خوبی برای کسری از پولی که می خواهید صرف خواهید کرد. در Adwords.

هنگامی که شما نیاز به مقدار زیادی از ترافیک در یک دوره کوتاه از زمان. SEO رایگان زمان زیادی را برای دیدن برخی از اثرات طول می کشد. اگر شما در معرض محدودیت زمانی هستید – به عنوان مثال شما به برخی از مناسبت نیاز دارید، به سختی می خواهید منتظر بمانید.

به عنوان مثال، اگر شما کالاهای کریسمس را به فروش برسانید و کلمات کلیدی شما خیلی رقابتی هستند، شما ممکن است به خوبی ارزیابی کنید، اما برای استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کریسمس در ماه فوریه، برای مثال، استفاده از آن نیست. بنابراین، در ماه نوامبر و دسامبر شما ممکن است بخواهید ترافیک بزرگی را با PPC رانندگی کنید. اگر شما می خواهید در آن زمان به جستجوگرها بپیوندید، این فقط در زمان کریسمس سال آینده است، بنابراین اساسا در این مورد PPC تنها جایگزین شماست.

برای قرار گرفتن در معرض بهتر اکثر متخصصان معتقدند که ۵ یا بیشتر ۳ برای یک کلیدواژه خاصی مهم است. به عبارت دیگر، اگر شما موفق به آن را به ۷ یا ۱۰ محل، به عنوان مثال، این نخواهد بود به عنوان بالا رفتن در ۵ بالا و هنوز هم شما را در سرمایه گذاری رایگان در جستجوگرها. اگر میخواهید قرار گرفتن در معرض خطر بیشتری داشته باشید، باید لیستهای پرداخت شده را بررسی کنید. لیست های پرداخت شده برای یک کلیدواژه معین در بالاترین سطوح آلی نمایش داده می شوند، بنابراین شما در معرض قرار گرفتن بیشتر قرار می گیرید، اما شما همچنین باید در نظر داشته باشید که عموما کاربران احتمال بیشتری بر روی نتایج ارگانیک نسبت به لیست های پرداخت شده کلیک می کنند، زیرا آنها معتقد هستند که لیست های ارگانی معتبرتر هستند.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی که به خوبی تبدیل می شوند . SEM پرداخت شده یک منبع عالی از ایده های کلیدی برای SEO رایگان است. پس از اینکه یک کمپین را راه اندازی کردید، متوجه خواهید شد که برخی از کلمات کلیدی رقابتی که شما فکر می کنید برای شما عالی هستند، اگر شما برای آنها در گوگل رتبه خوبی داشته باشید، در واقع تبدیل نمی کنید. کاملا منطقی است که اگر یک کلمه کلیدی رقابتی باشد، این امر لزوما به این معنی نیست که آن را برای شما به ارمغان خواهد آورد و بهتر است که آن را به سختی یاد نگیرید.

عاقلانه ترین کاری که می توانید انجام دهید صرف چندین دلار در یک کمپین PPC است و ببینید آیا این کلمه کلیدی به خوبی تغییر می کند یا خیر. اگر این کار را می کند، پس تلاش های SEO خود را رایگان و بودجه PPC خود را برای آن افزایش دهید.

رایگان سئو و پرداخت SEM مکمل یکدیگر را درخشان. هر کدام از نقاط قوت و ضعف خود و برای بهترین نتایج، رویکرد برنده است که از هر دو استفاده کند. شما فقط نیاز به آزمایش کمی دارید تا ترکیب مناسب خود را برای شما پیدا کنید و نظارت مستمر بر روی اثر انجام دهید، اما هنگامی که فرمول کامل را پیدا می کنید، نمی توانید باور کنید که چقدر ترافیک شما می شود.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.