راهنمای سریع برای آزمون AB در Google Analytics

راهنمای سریع برای آزمون AB در Google Analytics

راهنمای سریع برای آزمون AB در Google Analytics طراحی یک وب سایت و یا سئو سایت، هنر و علم است. Google Analytics به شما امکان میدهد که صفحات فرود و ایدههای طراحی، بهترین نتایج را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورند و به شما امکان میدهند وبسایت خود را برای تبدیل بهینه سازی کنید. ایجاد تغییر در طرح محتوای شما به شرکت شما اجازه می دهد تا ایده های طراحی را آزمایش کند و مطمئن شوید که اجزای مؤثر برای اهداف شما را انتخاب کنید.

بسیاری از خدمات تست وجود دارد، اما گوگل آنالیز دارای مزیت متمایز بودن برای اکثر کاربران است. مجموعه ابزار آن قوی است و با کمی کار، شرکت شما قادر خواهد بود یاد بگیرد که چه ویژگی های طراحی درآمد بیشتری را ایجاد می کند.

تست A / B متکی بر دو طرح مشابه است که به طور معناداری متفاوت هستند. در طی این آزمایش، Google Analytics نسخه A و B صفحات وب را به ترافیک عادی خود نشان می دهد و هنگامی که یکی از آنها به هدف شما در ابتدا تعیین می کند، برنده خواهد شد.

Google Analytics چگونه کار می کند

برای شروع، وبسایت شما باید Google Analytics را نصب کند. این کار دشواری نیست و دستورالعمل های ساده در اینجا می توانید پیدا کنید.

ابتدا شما باید به بخش « » Google Analytics بروید و سپس به «آزمایشها». پس از آن، همه چیزهایی که باید انجام دهید، بر روی دکمه «ایجاد آزمایش» کلیک کنید.

هنگامی که یک آزمایش جدید ایجاد می کنید از شما خواسته می شود که آن را نام ببرید و “هدف” را انتخاب کنید. این به شما نیاز خواهد داشت که پارامترهای “#winning” را انتخاب کنید، بنابراین گوگل آنالیتا متوجه خواهد شد که کدام یک از دو طرح وب موفق بوده است.

شما باید سه منطقه را انتخاب کنید:

یک هدف موجود را انتخاب کنید مانند انتخاب کردن یا خرید

یک Metric Usage Usage را انتخاب کنید مانند میزان گشت و گذار

یک هدف یا هدف جدید ایجاد کنید مانند نرخ تبدیل

راهنمای سریع برای آزمون AB در Google Analytics گزینه های پیشرفته نیز برای انتخاب وجود دارد، اما برای یک آزمون A / B بطور مستقیم آنها به طور پیش فرض خاموش می شوند. در آزمایش استاندارد، آزمایش ترافیک وب را به دو گروه تقسیم می کند. چگونه تصمیم می گیرید برنده انتخاب کنید تا به شما برسد. تیم ما می تواند به شما در بهترین پارامترها برای کسب و کار شما توصیه کند.

پیکربندی آزمایش شما

اکنون همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که URL هایی را برای صفحاتی که میخواهید تست کنید، کپی و جایگذاری کنید. اگر دوست دارید می توانید آنها را نام ببرید، اما Google Analytics آنها را برای شما در غیر اینصورت شماره گذاری می کند.

اضافه کردن کد اسکریپت به صفحات شما

بسته به اینکه چگونه از لحاظ فنی اعتماد به نفس شما داشته باشید، این بسیار آسان است یا گام زمان بسامد بیشتر در روند.

توضیح چگونگی اضافه کردن کد اسکریپت به صفحات شما فراتر از محدوده این مقاله است، اما خوشبختانه Google یک دکمه جابجایی را فراهم کرده است که تمام کد را به بخش تکنولوژی یا شریک توسعه وب خود ارسال می کند.

هنگامی که تمام کد به صفحه اضافه شد، آزمون A / B شما تنظیم می شود!

چرا تست تفاوت می کند؟

راهنمای سریع برای آزمون AB در Google Analytics شگفت آور این است که تفاوت های کوچک طراحی می تواند در عملکرد کلی وب سایت شما انجام شود. در بسیاری از موارد، تغییرات در نحوه طراحی صفحات فرود یا مراحل فروش تاثیر زیادی بر نرخ تبدیل یا انتخاب کردن دارند. و شما به سادگی نمی دانید که تا چه اندازه یک تغییر موثر است تا اینکه آن را آزمایش کنید.

تست تقسیم یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی استراتژی وب خود است، اما گرفتن سایت و تست برنامه راه اندازی بدون مهارت های مناسب می تواند دشوار است. تلاش برای آموزش کارکنان موجود خود برای بهینه سازی وب سایت معمولا یک اقتصاد نادرست است، بنابراین کار با یک سازمان مانند JDR شرکت شما با تجربه زیادی در تمام کانال های بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.

امکان ارسال دیدگاه برای این نوشته وجود ندارد.