سئو سایت و پشتیبانی

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل Google AdWords  یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که توسط Google ایجاد شده است، که در آن تبلیغ کنندگان برای نشان دادن کپی سریع تبلیغاتی به کاربران وب  سایت های خود پرداخت می کنند.

سیستم Google AdWords بخشی از کوکی ها و تا حدودی بر اساس کلمات کلیدی تعیین شده توسط تبلیغ کنندگان است. گوگل با استفاده از این ویژگی ها برای قرار دادن کپی تبلیغات در صفحات که در آن فکر می کند ممکن است مربوط باشد.

تبلیغ کنندگان زمانی که کاربران مرور خود را به کلیک بر روی کپی تبلیغاتی پرداخت. وب سایت های شریک دریافت بخش درآمد حاصل می شود.

AdWords به منبع اصلی درآمد گوگل تبدیل شده است و به درآمدهای کل تبلیغات Google با ۴۳٫۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ کمک کرده است. [AdWords ارائه می دهد خدماتی مانند تبلیغات پرداخت با هر کلیک (PPC) و تبلیغات هزینه CPA).

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

برنامه AdWords شامل توزیع محلی، ملی و بین المللی است. تبلیغات متن گوگل کوتاه هستند، شامل یک عنوان با حداکثر ۳۰ کاراکتر، دو خط متن با ۳۵ حرف هر کدام و یک URL نمایش داده شده با ۴۰ کاراکتر است. این تقلید از نتایج جستجوی میانگین در گوگل است. تبلیغات تصویری می تواند یکی از چندین اندازه استاندارد است که توسط اداره تبلیغاتی تعاملی (IAB) تعیین شده است.

در ماه مه سال ۲۰۱۶، گوگل اعلام کرد که تبلیغات مجدد خود را برای کمک به مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان در یک دنیای تلفن همراه به پیش می برد. فرمت جدید، به نام Expanded Text Ads، ۲۳٪ بیشتر متن را اجازه می دهد. این فرمت جدید در هر دو شبکه جستجوی Google و Google Display در دسترس است.

این دو سرصفحه با ۳۰ عدد هر کدام دارد، جایگزین استاندارد یک سرصفحه با ۳۰ حرف است. URL نمایش داده شده با دو مسیر ۱۵ کاراکتر جایگزین نشده است، از جمله دامنه ریشه.

تبلیغات گوگل

فروش و پشتیبانی از بخش Google AdWords در ایالات متحده در Mountain View کالیفرنیا با دفاتر اصلی در حیدرآباد، دوبلین، سنگاپور، آن آربور و نیویورک سیتی واقع شده است. سومین مرکز بزرگ ایالات متحده، Googleplex، دفتر مرکزی گوگل است که در Mountain View کالیفرنیا واقع شده است. مهندسی گوگل AdWords در Googleplex با دفاتر عمده ای در لس آنجلس و نیویورک مستقر است.

از سال ۲۰۱۱، AdWords 96 درصد از درآمد گوگل را به خود اختصاص داد.

مطالب [پنهان]

۱ ویژگی ها و خدمات

۱٫۱ خروج از IP آدرس

۱٫۲ AdWords Express

۱٫۳ Google Partners

۱٫۴ تبلیغات هدفمند قرار دادن (قبلا تبلیغات سایت هدفمند)

۱٫۵ بازاریابی

۱٫۶ افزودنیهای تبلیغاتی

۱٫۷ کلیک گوگل برای تماس

۱٫۸ مشتری گوگل Adwords مشتری

۲ توزیع AdWords

۳ مدیریت حساب AdWords

۴ چگونه هزینه ها در AdWords محاسبه می شود

۵ تاریخچه

۶ زمینه قانونی

۷ فناوری

۸ محدودیت های محتوای آگهی

۸٫۱ کلمات کلیدی مجاز

۸٫۲ کلمات کلیدی ممنوع

۹ همچنین ببینید

۱۰ منابع

۱۱ لینک خارجی

 

تبلیغات گوگل Google AdWords  یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که توسط Google ایجاد شده است، که در آن تبلیغ کنندگان برای نشان دادن کپی سریع تبلیغاتی به کاربران وب  سایت های خود پرداخت می کنند.  علاوه بر کنترل مکان های تبلیغاتی از طریق هدف گیری مخاطبان بر اساس مکان و استفاده از زبان،  محل های تبلیغاتی را می توان با حذف آدرس IP پروتکل اینترنت (IP). این ویژگی تبلیغکنندگان را قادر میسازد که محدوده آدرس IP مشخص شده را رد کنند، در صورتی که نمیخواهند تبلیغاتشان در آنجا ظاهر شوند. تبلیغ کنندگان می توانند حداکثر ۵۰۰ آدرس IP را در هر کمپین حذف کنند.

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

AdWords Express

Google AdWords Express یک ویژگی است که در زمینه کسب و کارهای کوچک به کار می رود، زیرا کنترل مدیریت کلمات تبلیغاتی و مدیریت آگهی را به طور خودکار مدیریت می کند. AdWords Express

قبلا به عنوان Google Boost شناخته شد.

AdWords Express همچنین از کسب و کارهای کوچک که وب سایت ندارند پشتیبانی می کند و به آنها امکان می دهد مشتریان خود را به صفحه مکان خود هدایت کنند.

Google Partners

تبلیغات گوگلGoogle AdWords  یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که توسط Google ایجاد شده است، که در آن تبلیغ کنندگان برای نشان دادن کپی سریع تبلیغاتی به کاربران وب  سایت های خود پرداخت می کنند. همکاران گوگل، که در اصل به عنوان گواهی گوگل  AdWords  یا گواهی گوگل AdWords شناخته شده است، برنامه گواهی شریک گوگل AdWords است. برای کسب گواهینامه AdWords، مشتریان  باید امتحان پایه AdWords و یکی دیگر از آزمونهای پیشرفته AdWords مانند تبلیغات جستجو، تبلیغات صفحه نمایش، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات خرید و تبلیغات موبایل را منتقل کنند.

در آوریل ۲۰۱۰، Google Advertising Professionals را جایگزین کرد، با به روز رسانی از معیارهای اصلاح شده برای ورود و تغییرات در امتحانات.

Google AdWords

این برنامه همچنان گواهینامه مشاوران را برای کمک به افزایش تعداد مشتریان Google AdWords با کمپین های AdWords دارد.

این برنامه شامل یک آزمون اساسی و پنج آزمون پیشرفته است.

به منظور واجد شرایط فردی، فرد باید امتحانات برنامه را منتقل کند. مدارک تحصیلی AdWords براساس موارد پیشبینی شده در مورد گذرهای فرد متفاوت است.

یک شریک گواهی گوگل باید یک آژانس حداقل دو نفر از اعضای Certified AdWords داشته باشد، باید همه بهترین شیوه های ذکر شده را دنبال کند، باید “حداقل در ۶۰ روز از ۹۰ روز گذشته” داشته باشد و باید هزینه ۱۰،۰۰۰ دلار در آخرین ۹۰ روز.

همکاران گوگل باید با به کارگیری پیشرفت حرفه ای خود با بهترین شیوه های خود ادامه دهند، به این معنی که هر فرد واجد شرایط باید سالانه دو امتحان را برای حفظ مشارکت حفظ کند.

نوشته شده توسط:

علی ناییج

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.