تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت : موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه نمی دهند سیگنال ها از سایت های رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی تاثیر می گذارد. با این حال، رسانه های اجتماعی به متخصصان بازاریابی راه های مختلفی برای قرار دادن کسب و کار خود در مقابل و مرکز در صفحات نتایج موتور جستجوگر می دهد.

سئو و شبکه های اجتماعی

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت – این شش راه را در نظر بگیرید که رسانه های اجتماعی به SEO کمک می کنند:

۱٫ به اشتراک گذاری اجتماعی ترافیک را به وب سایت ها هدایت می کند
ارسال لینک به محتوای با کیفیت می تواند سهام، دوست داشتن و نظرات را به دست آورد. همچنین باعث می شود تا کاربران رسانه های اجتماعی به وب سایت های رسمی کسب و کار مهاجرت کنند.

پیوندهایی که به محتوای شما، حتی از اجتماع اشاره دارند، به موتورهای جستجو لطمه می زنند.
مشارکت با مشتریان آینده نگر از طریق رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا ذهنیت خود را حفظ کنید. با راندن ترافیک اجتماعی به وب سایت های رسمی، می توانید رتبه بندی جستجوی ارگانیک را افزایش دهید. این به لطف موتورهای جستجو، قدرت بیشتری به سایت شما می دهد.

نکته: به طور منظم لینک ها را به محتوای وب سایت در سایت های رسانه های اجتماعی مناسب به اشتراک بگذارید. بعضی از سیستم عاملها، مانند LinkedIn، خود را به طور مستقیم محتوای محتوای طولانی را ارسال می کنند.

۲٫ پروفایل های رسانه های اجتماعی در موتورهای جستجو رتبه بندی می شوند
تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت – اگر نام یک کسب و کار را در یک موتور جستجو تایپ کنید، پروفایل های اجتماعی آن به احتمال زیاد به همراه وب سایت رسمی آن پاپ آپ خواهد شد.

اگر یک شرکت بتواند نه تنها وبسایت خود را رتبه بندی کند، بلکه همچنین مشخصات اجتماعی آن، املاک با ارزش و ارزشمند را در بالای SERPs قرار می دهد. این امر می تواند به کسب و کار کمک کند تا از دیدگاه مشتریان بالقوه را از بین ببرد.

نکته: اطمینان حاصل کنید که تمام پروفایل های اجتماعی مرتبط فعال و همیشه با مخاطبان درگیر هستند. مهمتر از همه این است که سیستم عامل هایی را که با مشتریان بالقوه خود بیشتر آشنا هستند، هدف قرار می دهد.

حتی اگر به صورت غیرمستقیم، میلیاردها کاربر در رسانه های اجتماعی به SEO کمک کنند.
هنگامی که پروفایل های اجتماعی شما با سایت شما هماهنگ می شوند، در SERPs بیشتر قابل مشاهده خواهید بود.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت
تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

۳٫ گرفتن لینک های خارجی با رسانه های اجتماعی آسان تر است
تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت – به گفته موس، مهمترین عامل برای دستیابی به رتبه بندی بالا در گوگل، پیوندهای خارجی و اقتدار وب سایتهایی که در حال پیوند هستند، هستند.

شما می توانید از سیستم عامل های اجتماعی استفاده کنید تا مطالب خود را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید. این باعث افزایش احتمال سایر وبسایت هایی است که مراجعه و پیوند داده اند.

راهنمایی: محتوا با کیفیت بالا برای ارسال در رسانه های اجتماعی. افراد بیشتر احتمال دارد که به محتوای مورد نظرشان خواندن و به اشتراک گذاشتن خود را پیوند دهند.

۴٫ رسانه های اجتماعی آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهد
فیس بوک در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، ۱٫۷۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه داشته است و از سه ماهه سوم، ۳۱۷ میلیون کاربر فعال ماهانه در توییتر وجود دارد. هر دو این ارقام، عرضه شده توسط Statista، نشان می دهند که رسانه های مهم رسانه ای برای ایجاد آگاهی از نام تجاری تبدیل شده اند.

گوگل نتوانست ۱٫۷۱ میلیارد کاربر فیس بوک را نادیده بگیرد.
نکته: با سؤال کردن، شروع گفتگوها و اظهارنظر در مورد اخبار و روند، به طور دائم با مخاطبان اجتماعی مشارکت کنید.

۵٫ SEO محلی متکی بر رسانه های اجتماعی است
گوگل، Ipsos رسانه و خریداری گزارش داد ۸۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند انجام جستجوی تلفن همراه برای پیدا کردن کسب و کار در نزدیکی آنها. به طور خلاصه، جغرافیا نقش مهمی در تجربه کاربر دارد، و موتورهای جستجو توجه بیشتری دارند.

وب سایت های اجتماعی مانند Yelp باعث می شود که کسب و کارها برای استفاده از محل سکونت آسان باشند. این سایت ها فرصتی برای نشان دادن موقعیت جغرافیایی و ارائه عرصه برای مشتریان برای بحث در مورد کسب و کار ارائه می دهند. هرچه افراد بیشتر با کسب و کار شما در اینترنت بازبینی می شوند، بیشتر احتمال دارد که موتورهای جستجوگر متوجه شوند و شما را به SERPs محلی متصل کنند.

نکته: اطمینان حاصل کنید که اطلاعات جغرافیایی کسب و کارتان در همه سیستم عامل ها و وب سایت ها مطابقت دارد. تفاوت آدرس، شماره تلفن یا سایر اطلاعات می تواند منجر به رتبه بندی پایین SERP شود.

۶٫ موتورهای جستجو متفاوت هستند به فعالیت اجتماعی خاص اجتماعی
با توجه به موتور جستجوی سازمان دیده بان گوگل حساب نزدیک به سه چهارم از سهم بازار موتور جستجو است. با این حال، این تنها بازی در شهر نیست.

بینگ دومین موتور جستجوی بیشتر است. در گفتگو با موتور جستجوی زمین، بینگ گفت، در هنگام اختصاص دادن وزن به SERPs، به اقتدار اجتماعی کاربران، از جمله تعداد افرادی که آنها را دنبال می کنند، به نظر می رسد.

در همین حال، گوگل به طور طبیعی بخشی از Google+ است. با استفاده از این پلتفرم، پروفایلهای Google+ در SERPs نمایش داده میشوند و بار دیگر کسب و کار را به طور مستقیم در مقابل مصرف کنندگان قرار میدهند.

امکان ارسال دیدگاه برای این نوشته وجود ندارد.