الگوریتم کافئین گوگل

الگوریتم کافئین گوگل

الگوریتم کافئین گوگل

الگوریتم کافئین گوگل –
همانطور که همه می دانند و شرکت ما نیز تاکید زیادی بر این موضوع دارد یکی از مهم ترین عواملی که گوگل برای آن اهمیت و ارزش زیادی قائل است بحث تولید و بارگذاری محتوا است.خب در برخی مواقع آن محتوا ها نیاز به بروز رسانی و یا تغییراتی دارند البته خود محتوا نیز باید در محلی ذخیره شود و گول متوجه شود که آن مطلب را گذاشته اید و سایت دیگری محتوای شما را کپی نکند و در سایت خود قرار دهد و از این موضوع سوء استفاده کند.

به همین دلیل شرکت گوگل یک الگوریتمی به نام الگوریتم کافئین طراحی و به وجود آورده است که قرار است محتوا های ما را حفظ و ذخیره کند که به اصطلاح به آن ایندکس کردن میگویند  (index) تمامی الگوریتم های گوگل طراحی است را به طور میانگین روزانه یک بار به تمامی سایت ها سر می زنند و نتیجه فرآیند های انجام شده را می سنجند.

الگوریتم کافئین گوگل
الگوریتم کافئین گوگل

الگوریتم کافئین گوگل چیست

علت اصلی به وجود آمدن الگوریتم کافئین این است که در زمان های گذشته وقتی مخاطبان، موضوع مختص به خود را سرچ می کردند سر از سایت های قدیمی در می آورند که این موضوع به این دلیل بوده است که آن زمان گوگل از سیستم قدیمی خود برای نشان دادن نتیجه های موجود استفاده می کرده.

در آن حالت گوگل صفحات را به صورت لایه ای ایندکس می کرد و به دلیل اینکه برخی از صفحات از سرعت بالایی برخوردار بوده اند ولی برخی از صفحات از سرعت کم گوگل به صورت نامرت آن ها را ایندکس می کرده است ولی با گذشت زمان و به وجود آمدن الگوریتم کافئین دیگر این روش از بین رفته است و صفحات به محض آپلود شدن در سریعترین زمان ممکن ایندکس می کند و این الگوریتم به این روش توانسته است کار گوگل و ما را در ایندکس محتوا آسان تر کند.

شرکت گوگل، الگوریتم کافئین خود را در سال ۲۰۰۹ تولید و وارد موتور های جست و جو گرش کرده و دقیقاً کار اصلی این نوع الگوریتم ثبت صفحات جدید و بروزرسانی صفحات قدیمی است. به معنای کلی وظیفه ی درست کردن بانک اطلاعاتی به صورت حرفه ای را برای گوگل ایجاد می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.