الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل: در مقاله ی قبلی درباره ی الگوریتم گوگل توضیحاتی را ارائه کردیم و حال می خواهیم به توضیح بیشتر در مورد این الگوریتم ها بپردازیم. همانطور که گفته شد گوگل برای کارکرد بهتر ربات های خود از فوق پیشرفته ترین الگوریتم ها برای آن استفاده کرده است.

الگوریتم های گوگل

ولی این حرفا فقط به اینجا ختم نمی شود بلکه گوگل بجای یک ربات، چندین ربات را به خود اختصاص داده است و هر کار وظیفه ی انجام کار های به خصوصی را دارند که گوگل برای راحت تر کردن کار خود و مخاطبان و صاحبان سایت ها آن ها را تنظیم و برنامه نویسی کرده است. تمامی آن ها وظیفه دارند که روزانه به تمامی سایت های موجود سر بزنند یعنی هر سایتی حداقل در روز یک دفعه و نتیجه ی تمامی این جست و جو ها و ارزیابی هایی را که انجام می دهند را در یک محلی که خود شرکت گوگل برای آن ها تعبیه کرده است جمع آوری کنند. و باز هم ربات های دیگری به ارزیابی تمامی آن ها بپردازند که برای مثال هر سایتی در روز چه مقدار به روزرسانی می شود و یا بر روی آن کاری انجام می شود. و بعد با بررسی تمامی آن ها و تست آن ها باز هم ربات هایی وجود دارند که تشخیص می دهند آن سایت ها باید در رتبه بندیشان چه تغییراتی به وجود  آید و رتبه شان کاهش یابد و به رده های بالای گوگل بیایند.

الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل

برخی از ربات ها نیز وجود دارند که وظیفه شان این است که تمامی سایت ها را چک کنند و بینند که سایت هایی که محتوای جدیدی بارگذاری می کنند، آن متن و محتوا کپی از سایت های دیگر نباشد و یا اگر باشد برای آن ها نمره منفی حاصل می شود و آن ربات ها، آن ها سایت ها را به زیر می کشند. در مقاله های بعدی جزء به جزء درباره ی تمامی ربات ها توضیحاتی را به شما ارائه می کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.