سئو چیست

الگوریتم های سئو

الگوریتم های سئو

الگوریتم های سئو ارزش یک وب سایت داخلی

آیا کسب و کار شما واقعا نیاز به حرفه ای جستجو در خانه؟ یوجین Feygin، ستون شناس، توضیح می دهد که چه چیزی می تواند در جستجوگرهای داخلی در میز قرار دهد و چرا برای بسیاری از سازمان ها ارزش سرمایه گذاری دارد.طی دهه گذشته، SEO به یک زمینه پیچیده در زمینه UX، بازاریابی محتوا و حتی توسعه وب تبدیل شده است. در عین حال، طیف وسیعی از سازمانها در حال حاضر به طور کامل به اینترنت اعمال می شود؛ با این حال آنها اغلب قادر به در نظر گرفتن یک متخصص جستجوگرها در خانه نیستند.

بر اساس مکالمات با همکاران، این واقعا به این واقعیت می رسد که سازمانها از C-suite و / یا منابع مناسب برای یافتن کاندید مناسب اجتناب ناپذیرند.

سپس باید پرسش را بپرسید: آیا ارزش آن را دارد که کسی را در آن بیاورد؟

من تصمیم گرفتم به چندین رهبر SEO در صنعت دست یابم تا دیدگاه های آنها را ببینم، در حالی که نزدیک به تجربه گذشته ام است.

من در دهه گذشته امتیاز بیشتری کسب کرده ام و به طور عمده به عنوان مدیر داخلی SEO برای چندین سازمان تجارت الکترونیک کار می کنم. حتی در اوایل دوره کارشناسی من، ارزش جستجوگرها را به کل سازمان به رسمیت شناختم – از یک بازاریابی بازاریابی به سمت پردازنده، به یک تیم محتوا که موضوعات مورد علاقه را بررسی می کرد، همیشه در آنجا بودم تا بینش راهبردی در مورد رشد بالقوه ارائه شود.

اما چه چیزی می تواند یک جستجوگر داخلی در واقع انجام دهد؟

مذاکره کننده چشم انداز سیاسی

الگوریتم های سئو سایت

الگوریتم های سئو هر سازمان دارای تیم هایی است که بر اهداف، دیدگاه ها و مسئولیت های مختلف تمرکز دارند. به عنوان جستجوگرها، این کار ما برای دستیابی به همکاری واقعی است. ما می توانیم تمام ترافیک را که می خواهیم رانندگی کنیم اما اگر مشتری تبدیل نمی کند بسیار ارزشمند نیست.

این که آیا این یک پیک نیک شرکت یا بخش خروجی است، ما باید بر روی ایجاد ارتباط شخصی در سراسر شرکت تمرکز کنیم.

مثال ۱

من می خواستم نحوه بهبود تجربه مشتری در قالب صفحه را بدون نیاز به تغییر کد تغییر دهم. من متوجه یک بخش برجسته ای هستم که تیم ما دسترسی به آن را ندارد و تصمیم می گیرد به همه مخاطبین اصلی من در سراسر کشور دسترسی پیدا کند تا ببیند چه کسی آن را مدیریت می کند. پس از چند بحث، به سرعت متوجه شدم که روند به روز رسانی این محتوا محتوی دستی است، اما ممکن است.به زودی متوجه شدم که پتانسیل اضافی استفاده نشده است که اکنون می توانیم نفوذ به نفوذ در رفتار مشتری را داشته باشیم. در عین حال، من هم اکنون می توانم با این تیم برای ساده سازی روند کار کنم – همه به این واقعیت که من به طور منظم تمرکز خود را بر روی به دنبال مناطق بهبود و ارتباطات متقابل شرکت.

مثال ۲

تجربه کاربر به سرعت به عنوان یک عامل عظیم برای جستجوگرها خاتمه یافته است، و من میدان را جذاب می بینم. من به طور منظم با تیم با استعداد UX ملاقات کردم تا بتوانم بهتر درک کنم که چگونه آنها فریم ورک هایی را طراحی می کنند که قابلیت استفاده را تعیین می کنند. این منجر به داشتن فرصت برای بازدید از چندین مشتری برای مشاهده رفتار مرور آنها شد، و من حتی مجبور شدم دستم را روی قاب سیمی امتحان کنم.این تلاش ها تغییراتی را به وجود آورده است که تیم UX و SEO در جهت دستیابی به یک تجربه واقعا بهینه سازی کار می کنند.

شروع تغییر از داخل

بسیاری از سازمانها مهاجرت به وب اغلب چشم پوشی از تغییرات قابل توجهی را برای کل شرکت دارند. فرآیندهای موجود در سراسر کشور – حتی کسانی که هیچ ارتباطی با وب ندارند – اغلب نیاز به بازنگری دارند تا استراتژی دیجیتال جدید را شامل شوند.

اما چطور؟

یک سازمان نیاز به یک جستجوگر فشرده دارد که نه تنها چشم انداز جستجوی فعلی را درک می کند، بلکه می داند که چگونه جستجو در پنجاه سال یا بیشتر از سال به طور کل صنعت تاثیر خواهد گذاشت. این به این معنی است که آنها می توانند به جای اینکه فقط بازی را به سمت بالا برسانند، به شرکت خود ادامه دهند – نوآوری کلیدی است!

الگوریتم های سئو جستجوگرهای مدرن دیگر فقط بهینه سازی کلمات کلیدی نیستند – ما به استراتژی محتوا، UX و توسعه وب و همچنین اجتماعی اضافه می کنیم.یک استراتژی محتوا تعیین کننده ای که بهترین شیوه های SEO / مشتری محور را فراهم می کند، برای هر سازمان سازنده است. وقتی که من برای اولین بار به شرکت فعلیم پیوسته بودم، به سرعت متوجه شدم بخشهای زیادی از این سازمان در حال توسعه و پخش محتوا هستند، اما به نظر نمی رسد که یک راهبرد ثابت یا استراتژی اندازه گیری وجود داشته باشد.

من با هر بخشی از سازمان دیدار کردم تا بهتر درک کنم که نتایج منتخب آنها چیست. من سپس یک استراتژی محتوا یک صفحه ای قوطی جستجوگر / مشتری محور را ایجاد کردم که می توانست در سراسر شرکت (از جمله هزینه های مذاکره شده برای هر نوع و نتایج بالقوه) مورد استفاده قرار گیرد و پس از آن هر کسی برای بازخورد و اصلاح تصمیم گیری کند. نتیجه یک استراتژی محتوایی واضح بود که هر کسی در این شرکت می تواند به طور موثر هر هدف مورد نظر خود را به انجام رساند.

انجام کاری از این اندازه بدون اینکه درونی باشد بسیار چالش برانگیز خواهد بود اگر غیرممکن باشد.

مدیریت اعتبار یک موضوع بسیار مبهم و همچنین یک سازمان بسیار مهم برای یک سازمان است – با این حال بسیاری از آنها را اولویت بندی نمی کنند.

حتی قبل از پیوستن به سازمان، من برخی از جستجو در سایت های بررسی متنوع و متوجه شدم که به نظر می رسید دوباره

تهیه شده توسط:

علی ناییج

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.