آنالیز کلمه کلیدی

آنالیز کلمه کلیدی

منظور از آنالیز کلمه کلیدی این است که بدانیم ارزش هر کلمه از نظر ربات های گوگل چگونه است و اکثریت مردم به دنبال چه کلماتی هستند و بیشتر به چه چیزی علاقه دارند. کلمات کلیدی پایه سئو وموتور های جست و جو هستند .

وقتی شما برای شرکت ویا حرفه خود یک سایت را راه اندازی کنید نیاز به یکسری کلمات کلیدی دارند که وقتی شما صاحب شغل مثلا آتلیه کودک هستید و کلمه کلیدی شما آتلیه کودک است شخی که آتلیه کودک را سرچ کند سایت شما بالا می آید. وب سایتی که ر ساخت آن از کلمات  کلیدی استفاه می شود صد در صد موفق تر از وب ساتی است که این عمل را انجام نمی دهند .

آنالیز کلمه کلیدی
آنالیز کلمه کلیدی

کلمه کلیدی

آنالیز کلمه کلیدی : برای رسیدن به این موفقیت اولین قدم  پیدا کردن یک عبارت و یا یک کلمه کلیدی است که کسب و کار شمارا به وب سایتتان وصل کند .باید به این علم ملط باشید که کدام کلمه کلیدی بیشتر توسط کاربران استفاده می شود و می تواند شما را پیدا کند .این کلمات کلیدی ارزش زیادی دارند .ارزش کلمات بر اساس رقابتی که روی این کلمه وجو دارد مشخص می شود . اگر وب سایت شما به رتبه بالا نتایج جست جو بر روی کلمات کلیدی و باارزش و پررقابت برسد مطمعنا سود دهی بیشتری دارید و به تعداد جست جوی کلمه کلیدی در ماه کاربران بیشتری از وب سایتتان بازدید می کنند .نکات قبل توجه در انتخاب کلمه کلیدی :

  1. عبارات کلیدی چند کلمه ای انتخاب کنید .
  2. بعضی از کلمات کلیدی با املا غلط جست و جو می شوند .
  3. کلما کلیدی که رقیبان خود انتخاب کرده اند را با دقت بررسی کنید .
  4. عباراتی که تنها از یک کلمه ساخته می شوند معمولا رقابت زیادی در بین آنها وجود دارد و در نتیجه نمی تواند بازار هدف را به خوبی مشخص کند .

 

امکان ارسال دیدگاه برای این نوشته وجود ندارد.