آنالیز کلمات کلیدی سایت

آنالیز کلمات کلیدی سایت

آنالیز کلمات کلیدی سایت : یک وب سایت جدید به شما کمک می کند که از یک اسکنر تمیز استفاده کنید، اما همچنین می توانید تحقیقات کلیدی را به چالش کشید. متولد ماتوی Barby درباره راهنمایی هایش برای انجام تحقیقات کلیدی در غیاب داده های وب سایت تاریخی بحث می کند.

شما یک زیرساخت مدرن و فن آوری تحقیقاتی دارید که می توانید استفاده کنید، و شما مجبور نیستید که با تصمیمات فقیرانه که سالها پیش ساخته شده (سازمانی CMS منفرد، من به شما نگاه می کنم) انطباق نکنم.

علاوه بر این، شما می توانید بدون ترس از شکستن چیزها سریع حرکت کنید – پس از همه، هیچ چیز در این نقطه شکسته نخواهد شد.

با این حال، خبر بد این است که شما هیچ داده ای ندارید. شما خیلی از ابتدا شروع میکنید در نتیجه، بسیاری از توصیه های کلیدی تحقیقاتی استاندارد – رتبه بندی فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و به شکاف نگاه کنید، از داده های جستجوی داخلی خود استفاده کنید، شرایط PPC خود را نگاه کنید، و غیره – قصد ندارد اعمال شود.

پس چه کاری می توانید انجام دهید؟

خوب، شكست را قبول نكن پس از همه، ما به دنبال بازاریابی می گردیم و راه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید اطلاعات خوبی برای وب سایت جدید خود کسب کنید.

اتمام مسابقه
اگر شما در هر نوع توازن درآمد معنادار هستید، پس شما رقابت می کنید و این یک جای عالی برای شروع است.

در حال حاضر، به تماشای رقابت خارج و تعجب است، “چگونه می توانم با آنها رقابت کنم؟ آنها منابع N را دارند و برای سال های Y حدود سال بوده اند! “این به خصوص اگر آنها بزرگتر یا بسیار به خوبی تاسیس شده است.

اجازه ندهید که نمای ساختمان یا تجربه شما احمقانه باشد، با این حال – بسیاری از بازیکنان بزرگ تاسیس نمی دانند که چه کاری انجام می دهند وقتی که به SEO می آیند. یا کارکنان خود ایده های بسیار خوبی دارند، اما نمی توانند اولویت های جدیدی را در مورد کسب و کار موجود دنبال کنند. یا زیرساخت های مرسوم خود آنها را به صورت سه ماهه مستقر می کند. یا هر کدام از مشکلات دیگر که اندازه و میراث را …

با در نظر داشتن آن، تجزیه و تحلیل چهار یا پنج نفر از رقبای برتر شما جای خوبی برای آغاز تحقیقات کلید واژه است.

شما می توانید یک ابزار مانند SEMRush را برای پیدا کردن آنچه که عبارات کلمات کلیدی آنها را در جستجو در جستجوی آلی رتبه بندی – و چه شرایط آنها در جستجو در پرداخت می شود.

آنالیز کلمات کلیدی سایت
آنالیز کلمات کلیدی سایت

سئو و کلمه کلیدی

با استفاده از دکمه “صادرات” در ۴-۵ رقبای مستقیم شما می توانید به شما کمک کنید تا یک لیست واقعا کشتن کلمات کلیدی بسیار سریع ایجاد کنید.

علاوه بر این، نگاهی به عباراتی که رقبای شما در جستجو در پرداخت می پردازند، نگاه کنید. اگر چند رقابت کننده با کلمات کلیدی مشابه داشته باشید، نشانه خوبی است که یک واژه مهم است – و احتمالا یک کلمه کلیدی با ارزش / تبدیل.

مخاطب خود را چک کنید
اگر شما هیچ رقبای مستقیم ندارید، چه؟ اگر پیشنهاد جدیدی دارید یا چیزی را در یک بخش جدید به دست آورید چه؟ یا، اگر شما می دانید که رقبای شما هیچ نظری ندارند، چه چیزی اتفاق می افتد، به این معنی که آنها واقعا نمی توانند اطلاعات جزیی را ارائه دهند؟

اگر در هر یک از این سناریو ها خود را پیدا کنید، وقت آن است که مخاطبان خود را دنبال کنید.

شما می توانید با برنامه ریز کلید واژه Google شروع کنید. این به شما یک ایده خوب را در مورد شرایط تجاری تجاری گوگل می دهد که مردم را به ارائه پیشنهاد می دهد – اما فراتر از آن، شما می خواهید بررسی کنید که چه کسی شما را به فروش می رساند.

یکی از روش های انجام این کار این است که از برنامه ریزي کلمات کلیدی در برخی از منابع غیر سنتی مانند انجمن ها، انجمن های Pinterest و سایر منابع محتوا تولید شده استفاده کنید:

برنامه ریز کلیدی
تجزیه و تحلیل پروفایل های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر
با توجه به این تاکتیک یک قدم بیشتر، می توانید پیش بروید و نگاه کنید که چگونه مردم در جامعه خود را توصیف می کنند. چه کلمات و عباراتی استفاده می کنند؟

پروفایل های LinkedIn منابع بزرگی برای این هستند:

پژوهش کلید واژه LinkedIn
این عبارات برجسته همه عناصر عالی برای شروع مجموعه کلمات کلیدی دانه شما است.

با دقت به چگونگی حمله به این کلمات اشاره کنید
یک خطر بزرگ با تمام این روش ها این است که شما با برخی از شرایط که به وضوح آشکار است – به عنوان مثال، “بیمه اتومبیل”.

در حال حاضر، مگر اینکه شما قصد خرید GEICO از وارن بافت (در این صورت، احساس رایگان برای متوقف کردن خواندن این مقاله و تماس بگیرید من برای یک پیشنهاد مشاوره)، هدف قرار دادن یک دوره رقابتی مانند “بیمه اتومبیل” به سادگی نمی خواهید به شما هر جا.

شما باید اولویت بندی کلمات کلیدی خود و کار بر روی ایجاد یک مدل فرصت برای کلمه کلیدی:

پیروزی سریع چه می شود؟ اینها کلمات کلیدی با حجم پایین هستند که با این وجود درآمد و پشتیبانی سازمانی را که باید برای ادامه نگه دارید، در اختیار شما قرار دهد.
کلمات کلیدی هدف معقول چیست؟ اینها کلمات کلیدی هستند که حجم متوسط ​​دارند و سوزن را برای کسب و کار حرکت می دهند، اما بلافاصله قابل رتبه بندی نیست.
و کلمات کلیدی “نهنگ” چیست؟ اینها کلمات کلیدی هستند که تأثیر باورنکردنی زیادی بر روی کسب و کار شما خواهند داشت، اما طولانی و طولانی برای رسیدن به آن خواهند بود.
یک ابزار کلیدی که من برای استفاده از این سطح از اطلاعات رقابتی به داده های کلمه کلیدی استفاده می کنم عبارت Analyzer کلید واژه Term Explorer است.

این ابزار به شما کمک می کند که رقابت با کلمات کلیدی و اندازه کل حجم را به صورت عمده انجام دهید، بنابراین

خوب، شكست را قبول نكن پس از همه، ما به دنبال بازاریابی می گردیم و راه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید اطلاعات خوبی برای وب سایت جدید خود کسب کنید.

اتمام مسابقه
اگر شما در هر نوع توازن درآمد معنادار هستید، پس شما رقابت می کنید و این یک جای عالی برای شروع است.

در حال حاضر، به تماشای رقابت خارج و تعجب است، “چگونه می توانم با آنها رقابت کنم؟ آنها منابع N را دارند و برای سال های Y حدود سال بوده اند! “این به خصوص اگر آنها بزرگتر یا بسیار به خوبی تاسیس شده است.

با استفاده از تجزیه و تحلیل رقابت هوشمند و اطلاعات مخاطبان، شما می توانید مدل کلمه کلیدی خود را برای یک وب سایت جدید ایجاد کنید.

 

امکان ارسال دیدگاه برای این نوشته وجود ندارد.